18 decembrie 2011

CNP nefolosite 2012

Avem o veste buna pentru voi.

Am creat un generator de CNP nefolosite pentru Orange young si va transforma propriul vostru cnp valabil, doar introduceti primele 9 cifre ale cnp-ului dvs si se va transforma intr-unul valid .

ADRESA GENERATORULUI : CNP NEFOLOSITE

42 de comentarii:

  1. vreau cnp ptr minunte si mesaje cu 4,5 euro

    RăspundeţiȘtergere
  2. vreau un cnp 4 ianuarie 2012

    RăspundeţiȘtergere
  3. vreau un cnp pt sms nelimitate va rog... plz

    RăspundeţiȘtergere
  4. buna, am nevoie d un cnp urgent, plssssssssss :-)

    RăspundeţiȘtergere
  5. am nevoie de un cnp ...va rog..:)

    RăspundeţiȘtergere
  6. vreau si eu un cnp nefolosit urgent...va rog mult....:)

    RăspundeţiȘtergere
  7. vreau si eu un cnp urgent

    RăspundeţiȘtergere
  8. as vreau un cnp va rog :)

    RăspundeţiȘtergere
  9. as vreau un cnp va rog :)

    RăspundeţiȘtergere
  10. Vreau si eu un cnp:D Am depasit varsta:P:))

    RăspundeţiȘtergere
  11. va rog vreau si eu un cnp nefolosit pentru orange young

    RăspundeţiȘtergere
  12. am si eu nevoie repede de un cnp daca se poate.plzZ

    RăspundeţiȘtergere
  13. am nevoie d un cnp urgent plizzz:((((

    RăspundeţiȘtergere
  14. am nevoie de un cnp urgent va roooog mult

    RăspundeţiȘtergere
  15. andaaa_ana
    am nevoie de un cnp

    RăspundeţiȘtergere
  16. Am nevoie de CNP pt minute cu internet!!!
    roxana_roxy244

    RăspundeţiȘtergere
  17. vreau ji yo!!!...va rog...datimi unu!!!1

    RăspundeţiȘtergere
  18. sal, daca aveti un cnp si un nume pana in 17 ani pentru o draga de ea reteta, as aprecia foarte mult....
    jaworizon@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  19. Va rog dati si mie un cnp nefolosit pup

    RăspundeţiȘtergere
  20. bi datimi si mie un cnp... trg

    RăspundeţiȘtergere
  21. am nevoie de un cnp neutilizat...urgent va rog

    RăspundeţiȘtergere
  22. eu nu cred ca putem sa gasim cnp..pe internet..adica cine ar fi in stare..sa isi puna cnp pe net...pe asta nu o cred..oricum va doresc mult succes;)

    RăspundeţiȘtergere
  23. am nevoie si eu de un CNP neutilizat

    RăspundeţiȘtergere
  24. un cnp valabil va rog moolt

    RăspundeţiȘtergere
  25. dati-mi va rog un cnp valabil

    RăspundeţiȘtergere
  26. vreau si eu un cnp valid,optiune cu 3 euro ,primele 9 cifre 180082928

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai dai akolo la genereaza scrie primele 9 si iti apare un cnp valid..ce e asa greu:p

      Ștergere
  27. Vreau si eu un cnp va rog..primele 9 cifre sunt : 294110403

    RăspundeţiȘtergere
  28. vreeeeaaaaauuuuuuuuuu CNP !!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  29. am nevoie urgent d un cnp neutilizat

    RăspundeţiȘtergere
  30. Vreau si eu un cnp pentru Orange Young!

    RăspundeţiȘtergere